måndag 23 april 2012

Pisk

Har nyss pratat med mamma som ett flertal gånger innan påpekat min härliga update här på bloggen.
Jag vet att det inte är roligt att gå in på en blogg som aldrig uppdateras,jag vet hur det känns. Men jag har valt att spendera min tid på lite andra saker. Det har hänt en hel del och jag har varit upptagen! Mycket gällande min hemresa, samt andra resor och födelsedagar o dylikt. Börjat komma i fas med träningen så det känns skönt, det märks också vilket känns ännu bättre. Men än är det en lång bit kvar innan jag har nått mitt mål. Var ute och gick i regnet idag,kändes helt okej. Ska väl dra mig till gymmet ikväll efter att jag har slutat och sen hoppa in i bastun efter det. Länge sen jag bastade sist! Ska bli skööööööönt.

Nu börjar jag jobba om några minuter,men jag ska försöka slänga upp lite bilder senare ikv.
Hoppas alla ni är lika friska och krya,fulla med energi som jag är!

PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

BRAAAAAA DÄÄÄR darling!!! Äntligen en liten update , som jag har väntat!! ;-) Nu vet ju jag att du har det bra o mår bra o allt redan men jag vill ändå att du skriver lite dagbok om vad som händer i ditt liv, stort som smått serru , så att du kan gå tillbaka o läsa om allt skoj du varit med om där på andra sidan vattnet när du e pensionär . Ser fram emot de där kommande bilderna som du skrev om, sånt e alltid kul! PUSS påre min härliga tjej, I LOVE YOU//Mami

Anonym sa...

Hello Jossi! Bra att du uppdaterar lite om vad som händer " Over there" :-) Kramar Papi