onsdag 21 mars 2012

Sunshine

Solen skiner på som bara den! Är ungefär 27 grader varmt och man kan inte känna annat än lycka. Blir så himla glad av det här vädret. Och vilken energi man får. Idag räckte inte tiden till,men imorgon ska jag nog åka ner till stranden hela förmiddagen och sola lite. Frida kommer förbi också. Vi kan inte vara hemma hos mig för städpersonalen kommer ju hit kl.10 istället för på fredag vid 11.30.
Aja,dom kommer ju iaf:) det måste man ju vara tacksam för!

Sitter och häver i mig vatten så jag inte får migrän. Om ca 20 minuter så ska jag ta hunden med mig och hämta barnen nere vid busshållsplatsen. Sen blir det utomhusaktiviterer för hela slanten! Hoppas att jag får lite färg innan semestern,det vore ju underbart. Haha.

Och sen fick jag ju nyss reda på att det blir lite skatteåterbäring i år för min del.
Inte illa pinkat! Hur blev det för er?

Dags att dra på sig shortsen och gå ut igen! Puss

Inga kommentarer: