söndag 11 december 2011

Tjolahopp

Hej där! Men ska vi gå,säg nej vadåå.. jag menar allvar. Här ta min hand,vi går med varann!
Hur mår du? Jo det är bra tack själv.. haha.  Helgen har varit lugn,i fredags så kom frida hit. Jag färgade hennes hår lite mörkare och sen tog vi det lugnt efter det. Prata skit och lite sånt intressant som hör till! Alltid lika roligt att umgås med henne! Och igår så tog jag mitt pick och pack och drog till henne efter jobbet. Vi kollade på massa underbara klipp på youtube,haha jag trodde jag skulle dö av magknip.. länge sen jag skrattade så mycket! Känns bra! Gjorde ingenting värt att nämna här,och jag var hemam igen i min säng innan tolvslaget. Idag har jag sovit,ätit mannagrynsgröt och scrapbookat. Solen har varit på besök och minusgraderna är på gång! Inatt var det faktiskt -1 !! Snart är det snö här,snart såå:D Anledningen till att jag hela tiden tjatar om snö är för att jag är på riktigt orolig över att vi inte kommer att ha snö här på julafton.. Endast därför! På julen ska det vara snö ute! Annars är jag helt klart en sommarmänniska.

Om 20 minuter börjar jag jobba. JObbar mellan 5-12pm för att mina värdföräldrar ska ut och äta middag med sina vänner:) Så jag ska väl styra middag jag med här hemma och sen stoppa kidsen i säng. Sen blir det till att glo lite tv,kanske en film och jag får inte missa det nya avsnittet av Kourtney and Kim take NYC! Får.inte.missa.
Hoppas alla hade en bra helg,trots stormvädret där hemma. Måste säga att jag saknar mitt jobb och alla mina arbetskamrater på Chilli i Barkarby! Fy vad ni är saknade! Avis på erat fina julbord igår,önskar att jag kunde vara med. Men nästa år så;)

Nu ska jag göra lite saker,hörs sen eller imorgon förhoppningsvis.

Love

Inga kommentarer: